Praktické informace pro zaregistrované členy Oriflame

Centrum pro telefonický příjem objednávek.

Centrum pro telefonický příjem objednávek:

Pevná linka: 415 930 456

T-Mobile: 739 158 061 nebo  739 158 071

Vodafone: 774 263 331 nebo 774 263 332

Pracovní doba Centra pro telefonické prijímání objednávek po-pá od 8.00 do 19.00 hod. Vždy poslední pondělí v období platnosti katlaogu do 20.50h.

 

Jak reklamovat?

Co můžete reklamovat

  • -vadný výrobek: změnu konzistence, barvy nebo vůně, poškození obalu či jeho funkčních částí
  • -záměnu objednaného výrobku za jiný
  • -dodávku většího množství výrobků, než bylo fakturováno
  • -nedodání fakturovaného zboží
  • -dodání zboží, které jste si neobjednali

Zboží dodané poštovní zásilkou
Po obdržení zásilky poštou a zjištění, že zásilka nebyla úplná nebo že došlo k záměně, popřípadě k poškození zboží bez zavinění pošty, je nutné zaslat poškozené výrobky či výrobky dodané navíc spolu s průvodním dopisem na adresu ESA logistika – Oriflame, Dubská 846, 272 01 Kladno. V průvodním dopisu je třeba uvést členské číslo, číslo faktury (nejlépe poslat kopii) a šifru skladníka, která je uvedena na faktuře vedle sekce, kde chyba vznikla, skutečnou a teoretickou váhu zásilky, kterou uvádíme na štítku s adresou. Pokud došlo k poškození balíku během přepravy poštou, pak v žádném případě poškozený balík od poštovního doručovatele nepřebírejte! Zásilka bude vrácena odesilateli. Nikdy nezasílejte spolu s reklamací ještě další písemnosti, např. novou objednávku či doklad o zaplacení.

Telefonické a e-mailové reklamace
Tohoto způsobu využijete především, když neobdržíte objednanou zásilku nebo vám bylo vyfakturováno zboží, které v zásilce nebylo – platí pouze u zásilek dodaných poštou nebo do Studia nezávislého kosmetického poradce (jinak viz reklamace v HC nebo Centrech).Telefon 271 024 111 a 271 024 222, e-mail: reklamace@oriflame.cz.

 

Způsob distribuce tiskovin ( Katalogů).

  • Každý aktivní kosmetický poradce dostane zdarma tiskoviny na následující katalogové období. Pro účely distribuce sady tiskovin je v seznamu ten člen Oriflame, který objednat v aktuálním období ( např. Katlaog 4) nebo podal alespoň jednu osobní objednávku v jednom z předchozích tří uzavřených katalogových období ( Katalog  1-3)
  • Pokud podáte objednávku např. v době platnosti Katalogu 4, společně s výrobky obdržíte zároveň sadu tiskovin na následující katalogové období ( Katalog 5).Tedy vše s předstihem.
  • Pokud ale v období platnosti aktuálního katalogu ( Katalog 4 ) nepodáte objednávku, obdržíte zásilku se sadou tiskovin následujícího  katalogu ( Katalog 5 ) až v prvních dnech platnosti tohoto katalogu ( Katalog 5 + Ceník 5)
  • Oriflame zpravidla několikrát za rok zasílá katalog a ceník neaktivním kosmetickým poradcům, kteří podali v posledních 10 uzavřených katalogových období alespoň jednu objednávku.

 

Členství Oriflame  - obnovovací poplatek.

Vaše členství je platné vždy po dobu 12 měsíců od data registrace v Oriflame. K obnově členství dochází automaticky po uplynutí 12 měsíců od výročí data registrace.

  • pokud podáte objednávku s kladným počtem BO minimálně v 10 katalogových období v průběhu uplynulých 12 měsíců ,neplatíte zádný obnovovací poplatek
  • jestliže jste objednal/a v méně než 10 katalogových obdobích v průběhu uplynulých 12 měsíců, je vám automaticky naúčtován obnovovací poplatek 99 Kč. Jeho zaplacením získáte navíc kosmetický dárek zdarma.

Členství kosmetického poradce, který nepodal žádnou objednávku za posledních 12 měsíců, je automaticky ukončeno na konci katalogového období, v jehož průběhu uplynulo 12 měsíců od poslední objednávky. Žádost o registraci a opětovné členství v Oriflame lze obnovit po uplynutí 6 měsíců od data ukončení členství.

 

 

Toto nejsou oficiální stránky společnosti ORIFLAME CZECH REPUBLIC, spol. s r.o. Tyto stránky jsou osobními stránkami nezávislého kosmetického poradce Oriflame. Oficiální stránky společnosti naleznete na www.oriflame.cz.

Oriflame registrace © 2015 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode